OR.2110.2.2024

 

WÓJT GMINY MIEDŹNA

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

 

w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

 

Wymagania niezbędne:

 

1.      Wykształcenie: wyższe,

2.      znajomość przepisów prawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, gospodarce nieruchomościami, ustawy o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz o ochronie danych osobowych.

3.      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,

4.      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.      cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

6.      obywatelstwo polskie.

 

Wymagania dodatkowe:

 

1.      preferowane wykształcenie w zakresie gospodarki nieruchomościami lub administracji,

2.      doświadczenie zawodowe – co najmniej 2 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego.

3.      inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

4.      umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa,

5.      odpowiedzialność, dokładność, rzetelność i staranność,

6.      komunikatywność kontaktach z petentami i instytucjami

7.      umiejętność pracy w zespole, zespołach zadaniowych,

8.      dyspozycyjność,

9.      sprawna i efektywna organizacja pracy.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.      Prowadzenie spraw związanych z najem lokali użytkowych  – wykazy na najmem, przygotowanie ogłoszeń do prasy, przygotowanie i ogłaszanie przetargów, sporządzanie protokołów i umów, naliczanie czynszu.

2.      Nadzór nad budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi gminne mienie komunale, w tym między innymi zlecenia przeglądów stanu technicznego, instalacji gazowej oraz CO.

3.      Prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.

4.      Zlecanie drobnych remontów oraz awarii w budynkach stanowiących gminne mienie komunalne.

5.      Szacowanie strat w uprawach rolnych spowodowanych wystąpieniem klęsk żywiołowych w rolnictwie, przesyłanie propozycji składu Komisji Wojewody Śląskiego, udział w oględzinach w terenie podczas szacowania strat, sporządzanie protokołów, współpraca z Urzędem Wojewódzkim.

6.      Realizacja zadań związana z oświetleniem ulicznym, obsługa serwisu Tauron, przygotowanie umów w zakresie oświetlenia.

7.      Współpraca z Referatem Inwestycji i Remontów w ramach bieżących napraw i konserwacji oświetlenia gminnego podczas modernizacji i rozbudowy oświetlenia.

8.      Opracowanie danych do przetargu na sprzedaż energii elektrycznej oraz zakup paliwa gazowego.

9.      Prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej dla potrzeb zasilania budynków stanowiących gminne mienie komunalne.

10.  Sporządzanie umów bądź zleceń oraz opisywanie bieżących rachunków i faktur związanych z gospodarką komunalną.

11.  Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w ramach wykonywanych zadań.

12.  Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej w ramach zakresu czynności

 

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.

 

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca biurowa, przy monitorze powyżej 4 godzin. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

 

Wymagane dokumenty i  oświadczenia 

 

1.      list motywacyjny,

2.      życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,

3.      kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)

4.      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,

5.      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

6.      oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)

7.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochronie Środowiska, w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej  (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 12 stycznia 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

 

Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

 

Inne informacje:

1.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

2.      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.

 

 

Wójt Gminy

 

Jan Słoninka

 

 

 

 

 

Miedźna, dnia 2 stycznia 2024 r.