OR.2110.4.2024
WÓJT GMINY MIEDŹNA
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Inwestycji i Remontów
w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: średnie lub wyższe,
2. znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
6. obywatelstwo polskie.
Wymagania dodatkowe:
1. preferowane wykształcenie o kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub ekonomia,
2. doświadczenie zawodowe – mile widziany co najmniej 2 letnie doświadczenie pracy w administracji publicznej,
3. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
4. umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa,
5. odpowiedzialność i dokładność,
6. umiejętność pracy w zespole,
7. dyspozycyjność i terminowość,
8. sprawna i efektywna organizacja pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. opracowanie i aktualizacja planów zamówień publicznych,
2. sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
3. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
4. przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,
5. publikowanie ogłoszeń o zamówienie publiczne,
6. prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowań o zamówienie publiczne wraz z przygotowaniem informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach,
7. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
8. inne wg. potrzeb Referatu Inwestycji i Remontów.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca biurowa, przy monitorze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. list motywacyjny,
2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,
3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)
4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)
7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)
Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Remontów” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.
Dokumenty należy składać do dnia 29 stycznia 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.
Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów
Inne informacje:
1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.
Wójt Gminy
Jan Słoninka
Miedźna, dnia 17 stycznia 2024 r.