OR.2110.4.2024

 

WÓJT GMINY MIEDŹNA

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Referacie Inwestycji i Remontów

w pełnym wymiarze czasu pracy.

 

Wymagania niezbędne:

 

1.      Wykształcenie: średnie lub wyższe,

2.      znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.

3.      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,

4.      brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.      cieszenie się nieposzlakowaną opinią,

6.      obywatelstwo polskie.

 

Wymagania dodatkowe:

 

1.      preferowane wykształcenie o kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub ekonomia,

2.      doświadczenie zawodowe – mile widziany co najmniej 2 letnie doświadczenie pracy w administracji publicznej, 

3.      inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,

4.      umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa,

5.      odpowiedzialność i dokładność,

6.      umiejętność pracy w zespole,

7.      dyspozycyjność i terminowość,

8.      sprawna i efektywna organizacja pracy.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.      opracowanie i aktualizacja planów zamówień publicznych,

2.      sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

3.      uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,

4.      przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne,

5.      publikowanie ogłoszeń o zamówienie publiczne,

6.      prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowań o zamówienie publiczne wraz z przygotowaniem informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach,

7.      sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,

8.      inne wg. potrzeb Referatu Inwestycji i Remontów.

 

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca biurowa, przy monitorze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

 

Wymagane dokumenty i  oświadczenia 

 

1.      list motywacyjny,

2.      życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,

3.      kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)

4.      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,

5.      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

6.      oświadczenie kandydata, (plik do pobrania)

7.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Remontów” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej  (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 29 stycznia 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

 

Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów

 

Inne informacje:

1.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

2.      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.

 

Wójt Gminy

 

Jan Słoninka

 

 

Miedźna, dnia 17 stycznia 2024 r.