OR.2110.5.2024

 

 

WÓJT GMINY MIEDŹNA

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

            Audytor wewnętrzny w Urzędzie Gminy Miedźna

       w wymiarze 1/8 etatu

 

Wymagania niezbędne:

 

1.      wykształcenie: wyższe,

2.      obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

3.      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4.      brak karania za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5.      posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

1)      jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

2)      złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub

3)      uprawnienia biegłego rewidenta, lub

4)      posiadanie dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

6.      wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m. in.: znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka,

7.      znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,

8.      znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

9.      znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,

10.  znajomość ustawy o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,

11.  znajomość przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej i zasad prowadzenia audytu w jednostkach samorządu terytorialnego,

12.  co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytów lub kontroli wewnętrznych w jednostkach sektora finansów publicznych,

 

Wymagania pożądane:

 

1.      umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków,

2.      umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,

3.      systematyczność i odpowiedzialność,

4.      wysoka kultura osobista,

5.      zaangażowanie w wykonywane działania.

6.      cechy osobiste: bezstronność, samodzielność, kreatywność, rzetelność, uczciwość, asertywność.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.      przygotowanie rocznego planu audytu wewnętrznego zgodnie z wymaganiami ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,

2.      realizowanie zadań audytowych zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawnych,

3.      wykonywanie audytu wewnętrznego w Urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych,

4.      sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,

5.      wykonywanie czynności doradczych.

 

Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.

 

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

Praca w warunkach biurowych przy komputerze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.

 

Wymagane dokumenty i  oświadczenia 

 

1.      list motywacyjny,

2.      życiorys (CV)z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności,

3.      kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania)

4.      kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,

5.      kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

6.      oświadczenie  kandydata (plik do pobrania)

7.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania)

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131,  43-227 Miedźna.

Dokumenty należy składać do dnia 23 lutego 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna.

Dodatkowych informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy Miedźna.

 

Inne informacje:

1.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%.

2.      Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową.

 

 

 

Wójt Gminy

 

Jan Słoninka

                                              

 

           

 

 

 

Miedźna, dnia 13 lutego 2024 r.