Gmina Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna
tel. 32/2116338, e-mail: inwestycje@miedzna.pl 

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.

2. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 08.11.2019 r.

3. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, Kancelaria Główna lub przesłać e-mailem na adres kancelaria@miedzna.pl

4. FORMA SKŁADANIA OFERT: 
     4.1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej lub przesłania elektronicznie na  adres e-mail kancelaria@miedźna.pl
     4.2. Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
     4.3. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
              1) jej treść nie odpowiada treści zapytania,
              2) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu.
     4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 
     4.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe, jako niespełniające wymogów zapytania zostaną odrzucone.
     4.6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.
     4.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
     4.8. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
     4.9. Wykonawca ma określić cenę w formie ryczałtu na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 
     4.10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 21 dni od dnia podpisania umowy

6. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
     6.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
     Cena ofertowa – 100%.
     6.2. Opis sposobu przyznania punktacji:
     Punkty za kryterium „cena ofertowa” zostaną obliczone według wzoru:

     Cena oferty najniższej
     ------------------------------  x 100 = liczba punktów
     Cena oferty badanej

     Ocenie podlegać będzie wartość brutto zamówienia.
     Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
     Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.

7. INNE POSTANOWIENIA:
     7.1. Termin płatności za wykonanie zamówienia wynosi do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT wraz z bezusterkowym protokołem odbioru przedmiotu umowy.
     7.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku jeżeli cena  ofert przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na  realizację Zamówienia.
     7.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyn.

8. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ: 
     W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 211 63 38 lub pod adresem e-mail:  inwestycje@miedzna.pl. Osoby do kontaktów oraz osoby wykonujące czynności  związane z procedurą wyboru:
     Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
     Inspektor Wioletta Dzwończak – Małek

9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
     O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem:
     www.bip.miedzna.pl 
     oraz bezpośrednio na adresy e-mail Wykonawców, którzy złożyli oferty.

10. ZAŁĄCZNIKI:
     Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
     Załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
     Załącznik nr 3 – Karta wizualizacji regionalnego programu operacyjnego województwa małopolskiego na lata 2014- 2020