OR.2110.11.2023
WÓJT GMINY MIEDŹNA ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Referacie Inwestycji i Remontów w wymiarze 1/2 etatu. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe, 2. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych, 3. znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych. 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, 7. obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie w zakresie prawa, administracji, ekonomii lub podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, 2. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 3. umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa, 4. odpowiedzialność i dokładność, 5. zdolności analityczne, 6. umiejętność pracy w zespole, zespołach zadaniowych, 7. dyspozycyjność, 8. sprawna i efektywna organizacja pracy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie, organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1. przygotowanie projektów przepisów wewnętrznych i procedur zamówień, 2. prowadzenie rejestru zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz monitoring wydatków z podziałem na CPV, 3. nadzorowanie prawidłowego szacowania wartości zamówienia, 4. sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5. publikacja ogłoszeń o zamówieniach publicznych we wskazanych przepisami ustawy Pzp publikatorach, 6. przeprowadzanie postępowania o zamówienie publiczne w tym organizowanie pracy komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem oraz prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, 7. rozpatrywanie odwołań i protestów w zakresie określonym stosownymi procedurami, 8. nadzór nad terminowym zwrotem wadium dla prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 9. prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowań, 10. opracowywanie planów zamówień publicznych oraz monitorowanie ich wykonania, 11. występowanie przed organami kontroli poprzez przygotowanie i udostępnianie dokumentów, formułowanie wyjaśnień, 12. współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych, Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca biurowa, przy monitorze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania) Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Referacie Inwestycji i Remontów” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna. Dokumenty należy składać do dnia 20 listopada 2023 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna. Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Inne informacje: 1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%. 2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową. Wójt Gminy Jan Słoninka