OR.2110.2.2024
WÓJT GMINY MIEDŹNA ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: wyższe, 2. znajomość przepisów prawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, gospodarce nieruchomościami, ustawy o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz o ochronie danych osobowych. 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, 6. obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie w zakresie gospodarki nieruchomościami lub administracji, 2. doświadczenie zawodowe – co najmniej 2 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego. 3. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 4. umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa, 5. odpowiedzialność, dokładność, rzetelność i staranność, 6. komunikatywność kontaktach z petentami i instytucjami 7. umiejętność pracy w zespole, zespołach zadaniowych, 8. dyspozycyjność, 9. sprawna i efektywna organizacja pracy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw związanych z najem lokali użytkowych – wykazy na najmem, przygotowanie ogłoszeń do prasy, przygotowanie i ogłaszanie przetargów, sporządzanie protokołów i umów, naliczanie czynszu. 2. Nadzór nad budynkami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi gminne mienie komunale, w tym między innymi zlecenia przeglądów stanu technicznego, instalacji gazowej oraz CO. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 4. Zlecanie drobnych remontów oraz awarii w budynkach stanowiących gminne mienie komunalne. 5. Szacowanie strat w uprawach rolnych spowodowanych wystąpieniem klęsk żywiołowych w rolnictwie, przesyłanie propozycji składu Komisji Wojewody Śląskiego, udział w oględzinach w terenie podczas szacowania strat, sporządzanie protokołów, współpraca z Urzędem Wojewódzkim. 6. Realizacja zadań związana z oświetleniem ulicznym, obsługa serwisu Tauron, przygotowanie umów w zakresie oświetlenia. 7. Współpraca z Referatem Inwestycji i Remontów w ramach bieżących napraw i konserwacji oświetlenia gminnego podczas modernizacji i rozbudowy oświetlenia. 8. Opracowanie danych do przetargu na sprzedaż energii elektrycznej oraz zakup paliwa gazowego. 9. Prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej dla potrzeb zasilania budynków stanowiących gminne mienie komunalne. 10. Sporządzanie umów bądź zleceń oraz opisywanie bieżących rachunków i faktur związanych z gospodarką komunalną. 11. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w ramach wykonywanych zadań. 12. Prowadzenie sprawozdawczości statystycznej w ramach zakresu czynności Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca biurowa, przy monitorze powyżej 4 godzin. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania) Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochronie Środowiska, w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna. Dokumenty należy składać do dnia 12 stycznia 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna. Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Inne informacje: 1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%. 2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową. Wójt Gminy Jan Słoninka Miedźna, dnia 2 stycznia 2024 r.