WÓJT GMINY MIEDŹNA ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Remontów w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie: średnie lub wyższe, 2. znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, znajomość zagadnień realizacji zamówień publicznych w szczególności dokumentowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych. 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych, 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią, 6. obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane wykształcenie o kierunku prawo, administracja, zarządzanie lub ekonomia, 2. doświadczenie zawodowe – mile widziany co najmniej 2 letnie doświadczenie pracy w administracji publicznej, 3. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, 4. umiejętność analizy i stosowania przepisów prawa, 5. odpowiedzialność i dokładność, 6. umiejętność pracy w zespole, 7. dyspozycyjność i terminowość, 8. sprawna i efektywna organizacja pracy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. opracowanie i aktualizacja planów zamówień publicznych, 2. sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, 4. przeprowadzanie postępowań o zamówienia publiczne, 5. publikowanie ogłoszeń o zamówienie publiczne, 6. prowadzenie dokumentacji z przebiegu postępowań o zamówienie publiczne wraz z przygotowaniem informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach, 7. sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych, 8. inne wg. potrzeb Referatu Inwestycji i Remontów. Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca biurowa, przy monitorze. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych. Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. list motywacyjny, 2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej i przedstawieniem dodatkowych umiejętności, 3. kwestionariusz osobowy, (plik do pobrania) 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy, 5. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 6. oświadczenie kandydata, (plik do pobrania) 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną. (plik do pobrania) Wymagane dokumenty aplikacyjne składa się w zaklejonych i opisanych kopertach: „Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Remontów” w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej (I piętro) lub przesyłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Miedźnej ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna. Dokumenty należy składać do dnia 29 stycznia 2024 r. w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.miedzna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Miedźna. Dodatkowych informacji o naborze udziela Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Inne informacje: 1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, jest niższy niż 6%. 2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej bądź testu kwalifikacyjnego drogą telefoniczną lub e-mailową. Wójt Gminy Jan Słoninka Miedźna, dnia 17 stycznia 2024 r.