Zapytanie ofertowe

Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji na zakończenie przez Gminę Miedźna projektu „Równe szanse – eInclusion Gminie Miedźna w latach 2013-2014” „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miedźna”

Miedźna,04. 12.2015 r.

Gmina Miedźna

ul. Wiejska 131

43 -227 Miedźna

Tel. 691492651

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

W związku z realizacją przez Gminę Miedźna projektu „Równe szanse – eInclusion Gminie Miedźna w latach 2013-2014” „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miedźna” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion, zwracam się z prośbą o złożenie Państwa oferty cenowej na Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji na zakończenie przez Gminę Miedźna projektu „Równe szanse – eInclusion Gminie Miedźna w latach 2013-2014” „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miedźna”.

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro. Do niniejszego postępowania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r  Prawo zamówień publicznych.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji na zakończenie przez Gminę Miedźna projektu „Równe szanse – eInclusion Gminie Miedźna w latach 2013-2014” „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miedźna”.

1.1. Zapytanie dotyczy kodu CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 




1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Zorganizowanie i przeprowadzenie konferencji na zakończenie przez Gminę Miedźna projektu „Równe szanse – eInclusion Gminie Miedźna w latach 2013-2014” „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Miedźna” współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.

  2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 należy zrealizować nie później jak do 21.12. 2015 r.

  3. Zamawiający przewiduje, że w konferencji weźmie udział łącznie 50 osób. W związku z tym, że na dzień składania ofert Zamawiający nie jest w stanie ustalić dokładnej liczby osób zgłoszonych do udziału w konferencji, podana powyżej liczba osób jest liczbą szacunkową. Łączna liczba uczestników/uczestniczek pojedynczej konferencji może ulec zmniejszeniu, lub zwiększeniu jednak nie więcej niż o 20%. W takiej sytuacji koszt cateringu zostanie zmniejszony proporcjonalnie, przy zachowaniu ceny jednostkowej.

  4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o ostatecznej liczbie uczestników/uczestniczek konferencji oraz o ewentualnym udziale osób niesłyszących nie później niż 3 dni przed terminem realizacji zamówienia.

  5. Ramowy plan konferencji przedstawia się następująco:

Średni czas konferencji – ok 2 godzin zegarowych.

Zamawiający zaakceptuje Wykonawcy ostateczny program konferencji nie później niż 3 dni przed terminem realizacji.


6. Konferencja będzie zorganizowana w pomieszczeniu Urzędu Gminy Miedźna przy ul. Wiejskiej w sali konferencyjnej wykonawca nie ponosi kosztów najmu.

7. Wykonawca:



7.1. oznakuje salę oraz drogi do sali zgodnie z wytycznymi Zamawiającego najpóźniej na godziny przed rozpoczęciem konferencji,

7.2. zapewni co najmniej jedną osobę do obsługi akustyczno-technicznej podczas konferencji (osoba dostępna na 1 godzinę przed rozpoczęciem konferencji do końca jej trwania).

7.3. zabezpieczy przygotowanie Sali w uzgodnieniu z zamawiającym, w tym


7.3.1. nagłośnienie sali:

  • 1 mikrofon bezprzewodowy przy stole prezydialnym,

  • 1 mikrofon stały lub bezprzewodowy przy mównicy,

  • nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali,

7.3.2. sale muszą być wyposażone w:

  • projektor multimedialny,

  • ekran do wyświetlania obrazu z projektora (obraz na ekranie widoczny dla każdego/każdej uczestnika/uczestniczki z każdego miejsca sali),

  • wskaźnik laserowy,

8. Wymagania dotyczące usługi cateringu:

8.1. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycje menu.

8.2. W skład proponowanego MENU wchodzić będą:

8.2.1. serwis kawowy w trybie ciągłym dla uczestników/uczestniczek konferencji na 50 osób,

  • woda mineralna gazowana i niegazowana (co najmniej 1 mała butelka na osobę),

  • gorąca kawa z ekspresu,

  • herbata w torebkach,

  • dodatki – cukier, mleczko do kawy, cytryna,

  • soki owocowe – co najmniej 3 rodzaje,

  • kruche ciasteczka – co najmniej 3 rodzaje,

  • ciasta krojone – co najmniej 3 rodzaje,

  • przekąski typu paluszki, mini-krakersy – co najmniej 2 rodzaje,

  • owoce;

8.2.2. obiad w formie szwedzkiego stołu:

  • zupa

  • dania ciepłe

  • dodatki skrobiowe – co najmniej 2 rodzaje,

  • sałatki - co najmniej 2 rodzaje,

  • soki 100% - co najmniej 2 rodzaje,

  • woda mineralna gazowana i niegazowana

8.3. Podczas konferencji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gastronomiczny, obejmujący:




  • obsługę kelnerską posługującą się językiem polskim na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z gośćmi w trakcie całej konferencji,

  • zapewnienie stołów w ilości odpowiadającej liczbie uczestników/uczestniczek konferencji wraz z miejscami siedzącymi, bieliznę gastronomiczną: czystą, nieuszkodzoną i wysterylizowaną zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,

  • zastawę wielorazową: czystą, nieuszkodzoną i wysterylizowaną zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający nie wyraża zgody na podawanie na zastawie papierowej i plastikowej oraz sztućców z tworzywa sztucznego,

  • usługę sprzątania w trakcie całej konferencji.

8.4. W zakresie usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do:

  • terminowego przygotowania i podania posiłków zgodnie z przekazanym ramowym planem konferencji,

  • przygotowywania posiłków w dniu świadczenia usługi, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, urozmaicone, z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia,

  • zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków.

9. Dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz co najmniej trzech wykonywanych usług dotyczących zorganizowania konferencji wraz z zapewnieniem cateringu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców ( Załącznik nr 3)

Termin realizacji zamówienia: do 21.12.2015 r. (dokładny plan konferencji należy opracować zgodnie z wytycznym Zamawiającego i przedłożyć go do akceptacji)

Okres gwarancji: Brak

Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 11.12.2015 roku do godziny 13 00 osobiście lub dostarczyć pocztą/kurierem na adres Zamawiającego



Termin otwarcia ofert: 11.12. 2015 r. godz. 13 30

Warunki płatności: przelew do 7 dni od daty wykonania usługi

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Knop , telefon: 691492652 , email:knop@zoiw.miedzna.pl



Sposób przygotowania oferty: oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

Oferty należy złoży w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie opatrzonej nazwą, adresem, nr kontaktowym oferenta oraz opisem wg. wzoru:



Gmina Miedźna,

ul. Wiejska 131, 43 -227 Miedźna


UWAGA: Nie otwierać przed dniem 11.12.2015 r , godzina 1330