Sprawa nr IR.7013.13.2017

OGŁOSZENIE

o zamówieniu, którego wartość netto nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (netto)

GMINA MIEDŹNA

zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.:
 
sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych zadań inwestycyjnych:

A. Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Poprzecznej 1 w Woli
B. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna


1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych zadań inwestycyjnych:
    A. Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Poprzecznej 1 w Woli 
    B. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna

1.2 Opis poszczególnych zadań:
    A. Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Poprzecznej 1 w Woli
Stan istniejący: budynek 3 kondygnacyjny, niepodpiwniczony, o konstrukcji szkieletowej ze stropami żelbetowymi z wypełnieniem z gazobetonu i żelbetu. Konstrukcja dachu – stropodach wentylowany żelbetowy. Posadowienie na ławach fundamentowych. Budynek ocieplony  przeznaczony częściowo na potrzeby administracyjno - biurowe i funkcje społeczne (przychodnia zdrowia). Przyziemie budynku wykorzystywane częściowo na funkcje techniczne oraz część obecnie nie użytkowana. Parter i piętro budynku istniejącego bez zmian.
I. W zakresie adaptacji części przyziemia istniejącego budynku na pomieszczenia biurowe i magazynowe oraz pomieszczenia higieniczno - sanitarne:
1. Rozbiórka ścian działowych pomieszczeń technicznych.
2. Wykucie otworów pod drzwi.
3. Rozebranie istniejących posadzek.
4. Wykonanie nowych posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych.
5. Wykonanie ścianek działowych.
6. Wykonanie instalacji: elektrycznej, wodnej, p-poż, kanalizacyjnej, CO.
7. Wykonanie tynków wewnętrznych.
8. Montaż drzwi.
9. Licowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi.
10. Roboty malarskie.
11. Dostawa i montaż sauny wraz z wyposażeniem i piecem.
II. W zakresie rozbudowy o halę sportową do użytku przez max 20 osób:
1. Przekładka kolidującej infrastruktury technicznej: przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągu fi 160 mm.
2. Budowa budynku hali sportowej o wymiarach: 14,0 x 15,0 m wraz z łącznikiem z budynkiem wielofunkcyjnym, wysokość hali 5,50 m
a) fundamenty: ławy i stopy fundamentowe,
b) ściany: murowane wzmocnione rdzeniami żelbetowymi, ocieplone wełną mineralną,
c) konstrukcja dachu: kratownice drewniane, pełne deskowanie pokryte papą, sufit z podwójnych płyt gipsowo kartonowych ocieplony wełną mineralną,
d) stolarka okienna z PCV, drzwi wewnętrzne drewniane, stalowe lub aluminiowe, drzwi zewnętrzne aluminiowe,
e) instalacje sanitarne, CO, elektryczne, p-poż, wentylacji,
f) roboty wykończeniowe zgodnie z projektem,
g) dojście do budynku z betonowej kostki brukowej,

Wartość robót wg oferty Wykonawcy: 984.000,00 zł (brutto)
Termin wykonania robót: 30.06.2018 r.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej: http://bip.miedzna.pl/?a=8339
Inwestycja dofinansowana przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej – edycja 2017.

    B. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna
Przedmiotem  zamierzenia  budowlanego  jest rozbudowa i przebudowa układu funkcjonalnego istniejącego budynku, wraz z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów i norm budowlanych, gminnego przedszkola publicznego w Górze przy ul. Krętej 13.
Stan istniejący: budynek przedszkola  dwukondygnacyjny, podpiwniczony, do którego od południa dobudowane są schody przeciwpożarowe o konstrukcji stalowej. Budynek został wybudowany w latach 60-tych XX w. w technologii tradycyjnej.
Powierzchnia zabudowy istniejącej: 229,73  m2
Budynek został wyposażony w instalacje: elektryczną, telekomunikacyjną, wodociągową, gazową, oraz kanalizacyjną
- przyłącza: energetyczne i telekomunikacyjne wykonane są jako napowietrzne,
- przyłącze wody wykonano z sieci wodociągowej wzdłuż ul. Krętej,
- przyłącze gazu z sieci gazowej wzdłuż ul. Krętej,
- odprowadzenie ścieków odbywa się do sieci kanalizacyjnej wzdłuż ul. Kasztanowej.
Po wschodniej stronie budynku znajduje się podziemny zbiornik na nieczystości płynne. Południową część działki zajmuje plac zabaw z urządzeniami terenowymi.
Do istniejącego budynku zostanie dobudowany pawilon połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem. W pawilonie przewidziano 3 sale zabaw dla dzieci, wraz zapleczem sanitarnym, szatnię dla całego przedszkola, oraz klatkę schodową.
Powierzchnia zabudowy projektowanej 211,40  m2
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. W zakresie przebudowy istniejącego budynku roboty polegają na:
1. Wydzieleniu przejścia do części nowoprojektowanej.
2. Wykuciu na piętrze okna dla doświetlenia gabinetu terapeutycznego.
3. Zamurowaniu okien kolidujących z projektowanym łącznikiem.
4. Rozbiórce biegów schodowych z parteru na piętro wraz z podestem.
5. Wykonaniu stropu w miejscu zlikwidowanej klatki schodowej.
6. Wymurowaniu szybu windy kuchennej, oraz wykonaniu otworów w stropach międzypiętrowych.
7. Wymurowaniu dodatkowych ścianek działowych.
8. Zapewnieniu odpowiedniej wentylacji naturalnej i mechanicznej we wszystkich pomieszczeniach, które tego wymagają.
9. Wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej.
Drzwi wejściowe po zdemontowaniu należy ponownie zamontować w nowej ściance wiatrołapu.
Drzwi EI30 do kotłowni należy zdemontować i ponownie zamontować w nowej lokalizacji.
10. Likwidacji na parterze w.c. i powiększeniu łazienki dla dzieci.
11. Wykonaniu zejścia do piwnicy z zewnątrz schodami wraz ze ściankami oporowymi.
12. Rozbiórce istniejącej posadzki w piwnicy i ponownym wykonaniu z hydroizolacją.
13. Wykonaniu ocieplenia stropu nad piętrem.
14. Zamontowaniu drabinki do wyłazu na strych.
15. Przebudowie instalacji wewnętrznych według projektów branżowych.
16. Uzupełnienie posadzki i balustrady logii po rozebraniu schodów zewnętrznych.
17. Rozbiórce zewnętrznych schodów pożarowych.
18. Likwidacja zbiornika na nieczystości.
19. Uzupełnienie fragmentów elewacji.
II. W zakresie rozbudowy o nowy pawilon:
1. Roboty ziemne.
2. Ławy fundamentowe i mury podziemia
3. Izolacje przeciwwilgociowe.
4. Mury kondygnacji nadziemnych.
5. Stropy i pozostałe elementy żelbetowe.
6. Konstrukcja dachu z impregnacją drewnianych elementów oraz z pokryciem z blachy.
7. Instalacje sanitarne, wodociągowa, cwu, p-poż, wentylacji mechanicznej, CO, elektryczne, oddymiania, odgromowa.
8. Przyłącze kanalizacji sanitarnej, deszczowej.
9. Roboty wykończeniowe zgodnie z projektem.
10. Dostawa i montaż szafek do szatni.
III. W zakresie zagospodarowania terenu:
1. Wycinka 6 drzew kolidujących z rozbudową (modrzewie europejskie o obwodzie pnia od 61 – 115 cm).
2. Nasadzenie 12 szt. drzew.
3. Wykonanie dojść i chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
4. Wykonanie tarasów.
5. Wykonanie ogrodzenia z bramą i furtką.
6. Wykonanie miejsc parkingowych.
7. Wyrównanie i wyplantowanie ziemi po prowadzonych robotach wraz z obsianiem trawą.

Wartość robót wg oferty Wykonawcy: 1.995.149,22 zł (brutto)
Termin wykonania robót: 16.08.2018 r.
Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej: http://bip.miedzna.pl/?a=8415
Projekt pn. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna jest współfinasowany z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna, dla działania: 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego, dla poddziałania: 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego – ZIT.

1.3 Zamówienie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli

1.4 W przypadku zlecenia wykonawcom robót uzupełniających inspektor nadzoru będzie sprawował nad nimi nadzór w ramach zawartej umowy bez dodatkowego wynagrodzenia.

2 TERMIN SKŁADANIA OFERT

2.1 Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.09.2017r.

2.2 Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl

3 MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
Kancelaria Główna

4 FORMA SKŁADANIA OFERT

4.1 Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub też dostarczona osobiście w wersji papierowej.

4.2 Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia lub
2) została złożona przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub
- powiązany osobowo lub kapitałowo lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w ogłoszeniu.

4.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

4.4 Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać  swoją ofertę.

4.5 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

4.6 Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

4.7 Wykonawca ma określić cenę w formie ryczałtu na podstawie dokumentacji technicznej oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

4.8 Oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.9 Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

4.10 Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono na stronie internetowej www.bip.miedzna.pl

5 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin wykonania usługi:
- do dnia 30.06.2018 r. dla zadania pn. Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Poprzecznej 1 w Woli
- do dnia 16.08.2018 r. dla zadania pn. Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna

6 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.1 Dysponowania osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:
a) osoba (osoby), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej zobowiązana jest:
- legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725),
- wykazać się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym,
b) osoba (osoby), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej zobowiązana jest:
- legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725),
c) osoba (osoby), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej zobowiązana jest:
- legitymować się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych,
- być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725),

7 KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

7.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – 100%.

7.2 Opis sposobu przyznania punktacji:
Punkty za kryterium „cena ofertowa” zostaną obliczone według wzoru:
Cena oferty najniższej
------------------------------  x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Ocenie podlegać będzie wartość brutto zamówienia. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, tj. taką, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, wyliczoną na podstawie wyżej przedstawionego wzoru.

8 INNE POSTANOWIENIA: WARUNKI WYKLUCZENIA

Wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy będą powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym ust.2 pkt f).

9 INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE NA TEMAT ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE SĄ:

1) W Referacie Inwestycji i Remontów, pod numerem telefonu 32 2116338 lub pod adresem e-mail: inwestycje@miedzna.pl. Osoby do kontaktów:
Kierownik Referatu Inwestycji i Remontów Marek Woszczyna
Inspektor Wioletta Dzwończak – Małek
2) Na stronie internetowej znajdującej się pod adresem: www.bip.miedźna.pl

10 INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.miedźna.pl

11 ZAŁĄCZNIKI

Zał. 1 Formularz Ofertowy